Мэта і задачы - Отдел по образованию Глусского райисполкома
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Мэта і задачы

Метадычная тэма года: "Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе".

Мэта: арганізацыя метадычнага суправаджэння ўстаноў адукацыі для павышэння якасці адукацыйнага працэсу і стварэнне ўмоў для асобаснага і прафесійнага росту педагогаў.

Задачы:

- ствараць умовы для бесперапыннага прафесійнага адукацыі педагогаў праз работу раённых метадычных фарміраванняў, выкананне плана павышэння кваліфікацыі;

- удасканальваць прафесійную кампетэнтнасць педагогаў праз актуалізацыю і паглыбленне ведаў педагагічных работнікаў аб сучасных тэхналогіях навучання, удасканаленне методыкі выкладання вучэбных прадметаў (адукацыйных абласцей), авалоданне здароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі;

- арганізоўваць уключэнне педагогаў у дзейнасць па засваенні і рэалізацыі ў адукацыйнай практыцы тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі, якая спрыяе асэнсаванаму засваенню навучэнцамі вучэбнага матэрыялу;

- працягнуць працу па засваенні педагогамі спосабаў арганізацыі навучання з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў візуалізацыі, камунікацыі, онлайн-ўзаемадзеяння, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў;

- забяспечыць удасканаленне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах з улікам рэкамендацый па выніках рэспубліканскага маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі;

- працягнуць метадычнае суправаджэнне педагогаў па ўдасканаленні якасці падрыхтоўкі вучняў да цэнтралізаванага тэсціравання, алімпіяд, конкурсаў даследчага характару;

- аказваць кваліфікаваную кансультацыйную і метадычную дапамогу педагагічным работнікам у працэсе атэстацыі, пры падрыхтоўцы да кваліфікацыйнага іспыту;

- забяспечыць інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым і навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах (адукацыйных абласцях), навінках педагагічнай літаратуры.