У рамках мерапрыемстваў абласнога праекта "#Мая_зямля_Прыдняпроўе" праходзіць другі (рэгіянальны) этап "Раён адчыняе дзверы".
Тэрмін рэалізацыі - з 6 верасня па 10 снежня 2021 г..
Для падрыхтоўкі матэрыялаў другога этапу навучэнцы ўдзельнічаюць у тэматычных экскурсіях па малой радзіме, майстар-класах, музейна-педагагічных занятках; даследуюць аб'екты гісторыка-культурнай і прыроднай спадчыны малой радзімы; сістэматызуюць і аналізуюць сабраны матэрыял.
Акцыя «Тут Радзімы маей пачатак…»
1. "Скарбонка вандроўцы" - стварэнне інфармацыйнага буклета.
Навучэнцы наведваюць аб'екты сацыякультурнага, эколага-біялагічнага і аграпрамысловага комплексу свайго рэгіёна.
Буклет павінен змяшчаць інфармацыю аб наведаных навучэнцамі аб'ектах і рэаліях раёна (прадпрыемствах і прафесіях рэгіёну, прыродных аб'ектах і экалагічных праблемах, гісторыка-культурнай спадчыне і т.д.).
У ацэнцы работ ўлічваецца інфармацыйна-рэкламны складнік, адукацыйна-пазнавальная накіраванасць буклета, якасць афармлення, вітаецца эмацыйна-ацэначны інфармацыя і аўтарскія фатаграфіі.
2. "Край родны, я цябе апяваю" - рэпартаж (артыкул, фотарэпартаж, відэарэпартаж) з наведанага аб'екта.
У ацэнцы работ ўлічваецца інфармацыйная напоўненасць, рэжысёрскае рашэнне (ідэя, задума і творчая арыгінальнасць выканання), якасць (відэашэраг, гук і т. д.), лаканічнасць, лагічнасць выкладу, якасць прамовы і аўтарская пазіцыя.
3. «Музейная старонка» - наведванне не менш двух музеяў устаноў адукацыі і аднаго музея ўстановы культуры.
Вучням неабходна знайсці музейны прадмет, які, на яго думку, можа з'яўляцца візітнай карткай, сімвалам дадзенага музея. Зрабіць фота на яго фоне і аргументаваць свой выбар.
Усе наведаныя аб'екты павінны быць нанесеныя на створаную раней Google-карту "Мой родны кут".
Вітаецца наяўнасць гіперспасылак на розныя інфармацыйныя рэсурсы, сайт установы адукацыі, асабістыя старонкі навучэнцаў у сацыяльных сетках.
4. Чэлендж # "вуліца майго горада".
Навучэнцы адпраўляюцца ў падарожжа па вуліцах роднага населенага пункта і распавядаюць гісторыю назвы вуліцы. Форма прадстаўлення працы на меркаванне аўтара.