Архіў навін - Отдел по образованию Глусского райисполкома
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Архіў навін

26.10.21

У раёне праходзіць другі (рэгіянальны) этап "Раён адчыняе дзверы" праекта "#Мая_зямля_Прыдняпроўе"

У рамках мерапрыемстваў абласнога праекта "#Мая_зямля_Прыдняпроўе" праходзіць другі (рэгіянальны) этап "Раён адчыняе дзверы".

Тэрмін рэалізацыі - з 6 верасня па 10 снежня 2021 г..

Для падрыхтоўкі матэрыялаў другога этапу навучэнцы ўдзельнічаюць у тэматычных экскурсіях па малой радзіме, майстар-класах, музейна-педагагічных занятках; даследуюць аб'екты гісторыка-культурнай і прыроднай спадчыны малой радзімы; сістэматызуюць і аналізуюць сабраны матэрыял.

Акцыя «Тут Радзімы маей пачатак…»

1. "Скарбонка вандроўцы" - стварэнне інфармацыйнага буклета.

Навучэнцы наведваюць аб'екты сацыякультурнага, эколага-біялагічнага і аграпрамысловага комплексу свайго рэгіёна.

Буклет павінен змяшчаць інфармацыю аб наведаных навучэнцамі аб'ектах і рэаліях раёна (прадпрыемствах і прафесіях рэгіёну, прыродных аб'ектах і экалагічных праблемах, гісторыка-культурнай спадчыне і т.д.).

У ацэнцы работ ўлічваецца інфармацыйна-рэкламны складнік, адукацыйна-пазнавальная накіраванасць буклета, якасць афармлення, вітаецца эмацыйна-ацэначны інфармацыя і аўтарскія фатаграфіі.

2. "Край родны, я цябе апяваю" - рэпартаж (артыкул, фотарэпартаж, відэарэпартаж) з наведанага аб'екта.

У ацэнцы работ ўлічваецца інфармацыйная напоўненасць, рэжысёрскае рашэнне (ідэя, задума і творчая арыгінальнасць выканання), якасць (відэашэраг, гук і т. д.), лаканічнасць, лагічнасць выкладу, якасць прамовы і аўтарская пазіцыя.

3. «Музейная старонка» - наведванне не менш двух музеяў устаноў адукацыі і аднаго музея ўстановы культуры.

Вучням неабходна знайсці музейны прадмет, які, на яго думку, можа з'яўляцца візітнай карткай, сімвалам дадзенага музея. Зрабіць фота на яго фоне і аргументаваць свой выбар.

Усе наведаныя аб'екты павінны быць нанесеныя на створаную раней Google-карту "Мой родны кут".

Вітаецца наяўнасць гіперспасылак на розныя інфармацыйныя рэсурсы, сайт установы адукацыі, асабістыя старонкі навучэнцаў у сацыяльных сетках.

4. Чэлендж # "вуліца майго горада".

Навучэнцы адпраўляюцца ў падарожжа па вуліцах роднага населенага пункта і распавядаюць гісторыю назвы вуліцы. Форма прадстаўлення працы на меркаванне аўтара.